Beheerovereenkomst

Bent u klant van Advies in Private Lease en wilt u in de toekomst niet verrast worden door extra kosten? Dan kunnen wij onze dienstverlening uitbreiden met onze Beheerovereenkomst.

Voor een vast jaarbedrag bent u verzekerd van onze professionele en transparante dienstverlening. Onze Beheerovereenkomst sluit u af naast het eenmalige tarief voor de afgenomen diensten voor het advies en de bemiddeling en geldt voor de duur van de afgesloten Private Lease of andere mobiliteitskredieten.

Onderhoud financiële situatie: Beheerovereenkomst

  • Advies in Private Lease inventariseert jaarlijks uw gegevens en beoordeelt of de door u gekozen /door ons geadviseerde Private Lease of mobiliteitskrediet nog aansluiten bij uw wensen en behoeftes.
  • Advies in Private Lease inventariseert jaarlijks uw gegevens en beoordeelt of de door u gekozen/door ons geadviseerde dekkingen zoals overlijden, arbeidsongeschiktheid en werkloosheid, nog aansluiten bij uw wensen en behoeftes.
  • Advies in Private Lease inventariseert jaarlijks uw gegevens en beoordeelt of de door u gekozen/door ons geadviseerde autoverzekeringen nog aansluiten bij uw wensen en behoeftes.
  • Door de Beheerovereenkomst blijft u op de hoogte van alle ontwikkelingen en komt u niet voor onaangename verrassingen te staan.
  • Door de Beheerovereenkomst komt u niet voor vervelende situaties te staan.

Vraag onze kredietspecialisten naar de mogelijkheden.

Werkzaamheden Beheerovereenkomst
Indien u gebruik wenst te maken van onze extra service en een Beheerovereenkomst wilt aangaan, dan zorgen wij ervoor dat u in het bezit komt van deze overeenkomst. U dient deze te ondertekenen en de overeenkomst wordt in uw digitale dossier bewaart, waar u ook inzicht in kunt krijgen.

Onderstaand geven wij weer wat onze Beheerovereenkomst exact inhoudt:

  1. Inventarisatie betreffende veranderingen ten opzichte van het laatste gesprek.
  2. Controle of de situatie voldoende is afgedekt bij overlijden.
  3. Controle of de situatie voldoende is afgedekt bij arbeidsongeschiktheid.
  4. Controle of de situatie voldoende is afgedekt bij onvrijwillige werkeloosheid.
  5. Controle of het financieel plan nog past bij uw wensen en doelstellingen.
  6. Alle voorkomende communicatie met verzekeraars en banken.
  7. Screenen van post van verzekeraars en banken.
  8. Doorvoeren van wijzigingen in producten naar aanleiding van wijzigingen in uw situatie.
  9. Beantwoording en vastlegging van uw vragen over de inhoud van financiële producten.
  10. Opslag en bijhouden van uw digitale archief met al uw productgegevens.
  11. Continu monitoren van de beschikbare producten vanuit de markt.

De kosten voor onze Beheerovereenkomst bedragen € 65,00 per jaar (prijzen 2020).